Monday, April 21, 2008

oh bobo bobo

Why, then, O brawling love! O loving hate!
O any thing, of nothing first create!
O heavy lightness! serious vanity!
Mis-shapen chaos of well-seeming forms!
Feather of lead, bright smoke, cold fire, sick health!
Still-waking sleep, that is not what it is!
This love feel I, that feel no love in this.
~Romeo

aku rasa macam aku ni walking oxymoron. tak lah se-serious dan se-emo si Mat Romeo tu.

kau tengok, aku ngantuk/kantuk, tapi aku tak boleh tido. aku tahu aku kena belajar, tapi, aku terlalu malas nak bukak buku. aku tahu masa suntuk, tapi aku tak endah. aku dah semakin tembam (yes yes i know.. gawd! stop rubbing it in!), tapi aku tak boleh stop makan. aku cakap NEXT!, tapi bila kau sms, aku tersengeh-sengeh pulak. heeeeeeeee

macam mana eh? entahlah. manusia, manusia.

aku tahu macam ada banyak benda nak luahkan, tapi aku rasa, setakat di sini ajalah.

ANYWAYS, happy 50th superman/oldman/pops!

sayang papa!

sayang shikin?

biasa jugaaak..

sayang korang!

bye!

ps: nak kuih pau? potong pipi aku please? please ah.

No comments: