Thursday, May 28, 2009

macam lama tak dengar kan.

perasaan aku?

happy. i am really,really proud of you.but i'm gonna miss you sooo much. :( boleh nangis sebaldi seh. tahan beb, maintain. esok rabak. confirm.

perasaan aku?

dah tawar hati dah. dah tak kuasa pun nak beri pendapat atau kata-kata semangat. last-last dektu jugak yang kau pilih per. nama dia jugak yang kau sebut-sebut. buang masa aku aje.

perasaan aku?

entah. aku tahu niat kau baik (sebab pernah kena coloured). tapi tak payahlah semasa kau keluar dengan dia pun nak text aku. hairan bin ajaib. kelakar seram pun ada.

perasaan aku?

penat tapi excited. orang kata ghairah ah. part mengajar je. seminggu perhatikan mereka. insyaAllah aku yakin. tentang takde life ke apa semua, tu hal ehwal masing-masing. yang penting, sabar.

and go. lepaskan frust menonggeng kau tu. lepaskan bad stress. pressure tak perlu simpan sorang-sorang. yang rugi pun nanti engkau juga. kalau stress tu ringan-ringankan lah tangan call/sms aku, ajak keluar makan ke. tapi tak semestinya aku layan. mungkin kalau kau nak belanja makan, aku on. ;P

anyways, semalam best. dah lama tak keluar and have sooo much fun. on a wednesday night lagik. terharu tengok keakraban dorang bertiga.walaupun semua dah berpunya. (eh macam ryhme). "members" aku? hah. tak usah lah cakap. buat malu aje.

oklah aku dah penat nak fikirkan apa-apa yang membelenggu fikiran aku ni.

oh lagi satu. aku suka tau budak-budak ni. they're sooo innocent. i mean it's pretty obvious we'll know their names right. like hello, they have name tags. this P-satu boy cakap dengan aku tadi...

him: cikgoo, how you know our names?
me: i have special powers.
him: given to you by..?
me: God.
him: Allah?
me : nods and :)

cute kan? haha.

bye.besok yawn sampai pukul empat. lepas tu shiokalicious.

perasaan kau pula?

No comments: