Monday, March 31, 2008

reverberate

eh eh si cik kak ni, dah kenapa dengan kau? chilleks lah k. breathe. mentel, maintain. tetap, maintain. hoho.

aku beli cd plus dvd MUSE. like ohmegod. takpelah tak tengok concert dorang. confirm muntah sebab ramai orang. kalau gini boleh shiok sendiri kat rumah. lompat-lompat pun boleh lose weight sikit. sikit jer tak usah harap nak lose weight banyak. silap-silap mak bising "apa ni dari tadi memekak?lompat-lompat,dah lah rambut merah, nak jadi apa?" sigh...mak..mak.

bila dah blast speakers, plus undivided attention (tak chat sambil tonton yer), aku kasi 2 words for this dvd.

apa? fcuking awesome?
that.. is an understatement.

Multiple orgasms, friends, multiple orgasms.

BAIK MUSE!

ok korang nak complain pasal al-majlis? aku bukan suka nak berbual pasal benda-benda yang membingitkan, tapi aku rasa ni kali dah ultimate. sayang sekali sheesha dorang buat aku high. too bad dorang nyer customer service (lagi-lagi orang atasan aka Mr-you-want-to-see-the-boss?I'm-the-boss"sambil point kat diri sendiri. oooooooh big shot kaper sekarang) kat subzero level. dahlah hantar makan lambat. nengnongnengnong.

ok. kena baca buku morals. heh. bukan orang atasan tu, dorang tak beli buku tu agaknya. lepas tu kena baca and mula buat sastera essay. time is running out. ooooh ooooh ooohh yeah yeah yeah yeah yeah.

you will suck the life out of me.

izinkanku mencuri khayalan denganmu..
nak senang katalah kan,
mimpi you boleh?
=)

No comments: