Wednesday, December 05, 2007

asphyxiated

I hate the way my life's unfolding itself. History is repeating and no, me no like these things.

Nonetheless, I'm so relieved that I've let that out. a burden off my back. macam nak tersenyum pun ada. kan best kalau jujur. HAHA.

u know what else made me smile the whole weekend? Shiko's wedding of course!! Semoga berkekalan hingga ke 6 anaks, cucu2, cicit2 dan ke syurga! insya-Allah. Amin. I'm so happy and jealous at the same time. Rozan's gonna take very good care of you i'm sure. Boleh nampak. Penyayang eh.. very husband material! ahaha

here's da happy pictures!

ni belum nikah lagik. tangan sejuk oi.


tengok ni pengantin baru nikah. sempat buat TTC pose. korang best!

ni sanding the next day. So jambu!and so tersentuh!aku so nak kahwin!

cikgu-cikgus in the making. HAHA.

"MARI MURID-MURID!KITA MULA DENGAN TARIK NAFAS!"

*haha inside joke*

i had milo godzilla worth of fun!datok datin pun! selamat pengantin baru! haha

ok anyways, i wanna make a shoutout to Diy. Diy, YOU WATCH OUT ah! DORE also!!aishah ngan aku confirm menyetan.

hehe ok. this post macam boring eh. wth.

to my kawan-kawans especially diy, shah and dore. thanks for bearing with the whatevers. sesungguhnya korang amat penyabar haha. kalau dia mula, jangan dilayankan lah yer. semoga dipertemukan jodoh. InsyaAllah. Amin.

bye people! aku nak balik kampung!handsome kampung boy, i'm baaaccckkk!!!

No comments: